Andrei Platonov&Albina – Where are you Angel


Eu deabea eri am auziot aceasta piesa la un post tv de muzica si chear mam mirat nam mai vazut-o  pe Albina cintind si daca nu vati dat seama e Albina Platonov fata care cinta sau Albinuta cum ii mai spun ei de la fabrika de staruri 2 fiindca ea e prezentatoarea.Am citit pe un sait (nu dau nume)Ca cineva critica dur acest cintec mai ales cintaretii.Eu as spune asa daca nu poti face mai bine mai bine taci.Personele sunt la inceput mai au timp sanvete.Cum se spune la noi omu se invata pe greseli si cu timpu.Eu cred ca pentru niste incepatori merge foarte bine.Bafta Lor

Astept comentariile voastre referitor la acest cintec.Injuraturile la adresa mea sau a interpretilor vor fi sterse ear pesioana  va trebui sa raspunda de faptul lui.Cind vreti sa scriticeva in primul rind trebuie sa stiti obligatiunile/drepturile acestui blogsite.Sunteti obligat sa cititiobligatiunile/drepturile  inainte de a scrie ceva

Lasă un răspuns

