Concert 31 august RM Limba Noastra Cea Romani


A fost  un concert frumos dar ma asteptam la mai mult.Ploaia a stricat tot chear daca nu a plouat de la 17:00 pin la 23:00 cit a avut loc concertul.De data asta in PMAN in loc de Vedetele noastre de estrada au venit si Morandi si Paula Seling si Ovi din Romania.Au facut un show pe cinste cei de peste hotare au urmarit pe http://www.privesc.eu eu am intrat acolo dar urmaream de la tv dar discutam pe cheat acolo si au fost pareri multe despre acest concert.

Uitati doua pareri despre concert:

Aurelia:E mai bun ca in anii trecuti!

Csiting:Aurelia ce anume?eu am fost pe 27 august si nu mai vreau acolo!

uite parerea mea:Frumos dar ploaia a stricat tot multa lume vroia sa vina dar se temeau de ploaie dar lau urmarit de la tv!

Lasă un răspuns

