Noi probe a mortii Madalinei Manole /testamentul sentimental


Astazi la happy haur am fost dezvaluit o parte din secretele mortii Madalinei care este si testamentul sentimental.

Madalina Manole i-a lasat lui Petru Mircea un testament sentimental

Madalina Manole i-a lasat lui Petru Mircea un testament sentimental

„Am venit sa imi apar familia alcatuita din noi trei: eu, Magda si copilul nostru”, si-a motivat Petru Mircea, sotul Madalinei Manole, prezenta la Happy Hour.

Petru Mircea a marturisit la „Happy Hour” ca are de la Madalina o scrisoare de ramas bun, care arata cat se poate de clar sentimentele artistei in ultimele ei zile de viata. “Aceasta scrisoare e un lucru foarte personal si e tot ce mi-a mai ramas, sunt ultimele cuvinte ale sotiei mele, dar am ales sa o fac publica acum ca urmare a jignirilor aduse la adresa mea, la adresa sotiei mele“, a rostit cu tristete Petru Mircea.

Cele cateva randuri citite in editia „Happy Hour” din 6 septembrie arata tot ce credea si simtea Madalina inainte de a muri:Ai mei scumpi (parintii Madalinei Manole n.r) sa ma ierte, am ajuns aici numai din vina mea, si sa il iubeasca mult pe Puiu, ramane sufletul meu, pentru tot ce a facut pentru mine, pentru sufletul lui”.

In acest testament sentimental, Madalina isi exprima si dorinele legate de copilasul ei drag: “Pui mic sa ramana o perioada la Botosani cu mama si tata (socrii Madalinei Manole n.r), poate ma va ierta mai tarziu cand va fii mare”.

Mine 7 septembrie voi face public tot testamentul ei.

                              sursa acestu poisr este:Happy Hour

Lasă un răspuns

