Cum credeti exista fantome in realitate



Apparizione di un fantasma al Cafe Wolfe di Cumbria
Загружено nonnabelarda. – Новое видео от прессы

2 responses to this post.

  1. )))))la ce infarct am facut, deja exista

    Răspunde

  2. Cind am citiit articolu si eu am crezut ca Este vrio poveste dar cind am vazut video am vazut ceva alb dar credeam cau perdeaua doar la sfirsit am vazut realitatea.Asta pe 1 septembrie sa intimplat in Cumbria, Anglia.Misterios a fost ca sa miscat mausu,calculatoru sa aprins brusc si deodata sa stins din senin.Mai n-am ingetat.😦 :0

    Răspunde

Lasă un răspuns

