Nou videoclip: Justin Bieber-U Smile


justin-bieber-u-smile-1

In sfarsit a iesit un nou videoclip al tanarului cantaret. Melodia U Smile este una din preferatele mele de pe albumul sau, iar videoclipul este foarte dragut. Cu ceva timp in urma Justin a scris pe Twitter despre acest videoclip:

Am avut posibilitatea sa fac un videoclip pentru fani, despre un fan, si cum am putea sa ne indragostim.

U smile ma face sa ma gandesc la vechile melodii, pe care le ascultam cand eram mic. Am scris-o pentru fanii mei care m-au ajutat sa ajung aici.

Lasă un răspuns

